Je kan niet even een gebouw binnenlopen en er word je gevraagd of je je even wilt registreren. Al helemaal sinds corona zichzelf aan de wereld heeft geïntroduceerd. Of we even onze naam, adres en bijvoorbeeld telefoonnummer willen noteren, vrijwel altijd nogal privacygevoelige informatie. Dat gaat over het algemeen allemaal op papier, en wordt vervolgens overhandigd aan een receptionist. Dat zou sneller, duurzamer en veiliger kunnen.

De digitale receptie maakt de laatste jaren een opmars. Dit omdat de kwaliteit, mogelijkheden en efficiëntie ervan blijft toenemen. Bezoekers maar ook medewerkers kunnen zich melden door een de naar hen gestuurde uitnodiging in de vorm van een QR-code te laten scannen door de aanmeldzuil. Na akkoord te gaan met de bezoekersvoorwaarden is de bezoeker geregistreerd binnen slechts enkele seconden! De desbetreffende persoon waarmee de bezoeker een afspraak heeft, krijgt vervolgens een geautomatiseerde SMS of mail waarin staat dat zijn bezoeker aanwezig is. Op deze manier wordt er dus een hoop tijd en papier bespaart.

De zuil is volledig aan te passen aan uw wensen. Zo kan je hem koppelen met bijvoorbeeld een pasprinter, ID-scanner, VOIP telefooncentrale en videoreceptie, is hij meertalig en ook de interface kan voor uw bedrijf op maat gemaakt worden.

Alle gegevens van de bezoekers zijn veilig opgeslagen en voldoen aan alle eisen van de AVG/GDPR. Ook sluit de registratie aan op de Arbowet, HACCP, ISO 9001 en ISO 22000. Hun privacy wordt dus ten alle tijden gerespecteerd.

Via een online portaal van de digitale bezoekersregistratie kan men in het geval van calamiteiten gemakkelijk in een app afvinken wie er veilig is, en een bericht sturen naar alle aanwezigen in het gebouw.

Het enige wat u ervoor nodig heeft is een tablet, een digireceptie account en een houder waarin de tablet gezet kan worden. Meer dan simpel dus!